Tinklaraštis

Virusinė rinkodara nėra sėkmė, tai yra receptas!

Dažnas iš mūsų galvojame, kad virusinė rinkodara, tai yra sėkmė. Deja, tai nėra sėkmė, tai yra tam tikras receptas. Prie kurio sukūrimo dirba ne kulinarai, o marketingo specialistai, rinkodaros inžinieriai bei kiti įmonės darbuotojai.

Kas yra virusinė rinkodara? Tai rinkodaros komunikavimas, kuris pasiekia didžiulė sklaidą per labai trumpą laiką. Dažniausia ji egzistuoja naudojant skaitmeninės rinkodaros priemones, tokias kaip: el. laiškai, interneto puslapiai, blog, socialinė medija ir t.t. Tai skatina žmones dalytis informacija su kitais žmonėmis, kad pasiektų didesnę auditoriją ir tokiu būdu reklama taptų virusine, panašiai kaip virusas plinta nuo vieno asmens kitam. Susikurti tokią armiją sekėjų, atrodo yra tikra sėkmė, bet ar tikrai tai tik sėkmė?

Kuriant virusinės rinkodaros kampaniją, būtina galvoti ir kurti tokį turinį, kuris skatintų įsitraukti. Tai puikiai suprato prasidėjus covid-19, Zoom įmonės specialistai, jie sukūrė konkursą Zoom virtualios užsklandos. Žmonės siuntė įvairias užsklandas, fonus, kuriuos naudoja dirbant ar mokantis. Tai pasiekė didžiulį susidomėjimą, todėl konkursą teko prailginti. Taip pat turbūt nesutiksime tokio žmogaus, kuris neprisimintu Facebook šalto vandens kibiro iššūkio (angl. ALS Ice Bucket Challenge), šiame iššūkyje dalyvavo tokios garsenybės, kaip Bill Gates, Mark Zuckerber ir daugelis kitų.

Virusinės rinkodaros kampanija, privalo būti orientuota taip, kad žmogus, kuris dalinasi šią informacija jaučia prasmę ir naudą, tai daryti. Pats produktas ar pasiūlymas turi skatinti gerus jausmus bei kurti įsivaizduojamą jausmą, kad kitiems žmonėms to reikia.

Kartais kai kurių įmonių savininkai nori, kad virusinė rinkodara atsirastu be jokių pastangų, tai gali būti daromą tik tada kai Jūsų paslauga arba produktas yra patrauklus rinkai. Rinkodaros inžinierius visada siūlo nenuleisti rankų ir savo produktą/paslaugą tobulinti tol kol jis bus toks kokio reikia vartotojui, o nesusitaikyti su vidutinybę ir tikėtis, kad viskas bus gerai. Ištobulinus produktą, užsiauginsite ištikimą armiją vartotojų, kurie bus Jūsų virusinės rinkodaros skleidėjais.